maandag 5 september 2016

En nu..... tijd voor bedrijvigheid

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Holiday%20Catalog/Holiday16_en-UK.pdf
Zo de Najaarscatalogus van Stampin' Up! is nu ook te bekijken via mijn blog, wil je liever een catalogus bekijken in het echt dan mag je mij een berichtje sturen en dan zorg ik er voor dat je een exemplaar ontvangt.
Wil je een bestelling doen dan hoor ik het natuurlijk heel graag!


Wat is die zomervakantie weer snel voorbij gegaan. De meiden zijn weer in hun dagelijkse bedrijvigheid en ook de jongste mag nu elke dag naar school. Leuk maar ook best even wennen.
We hebben nu nog 1 weekend uitje gepland en dan is het eerst weer gedaan met het genieten van de woonwagen en gaat hij de winterstalling weer in.
Hier ben ik weer een heel poos niet geweest en heb dus ook weinig gedeeld met jullie. Alle plannen zijn daardoor teniet gegaan MAARRRR..... Nu wil ik toch echt mijn tijd hier meer in gaan steken. Dat zal  nu makkelijker gaan omdat ik iedere dag mijn tijd zelf kan indelen tot even na 14:00 uur.
Voor ik jullie vertel wat er allemaal op mijn lijstje staat ga ik eerst even een opsomming doen van wat ik allemaal heb gemaakt in de afgelopen maanden, want knutselen heb ik wel gedaan, zelfs tijdens onze vakantie.
Mijn eerste voornemen is dan ook om nu iedere dag een bericht te plaatsen over iets van de afgelopen maanden. Wat je kunt verwachten?
Bekijk de collage en je ziet wat er allemaal voorbij zal komen.
o.a. Een beschrijving van een kaart, Hoe maak je deze kaart zelf,
Een geweldig leuk kado van Borduurstudio Trientsje, verslagje van een uitje naar Stampin' Up! in Frankfurt
verjaardagskaartje, inkleuren met verschillende markers, nieuwe sets uit de najaarscatalogus  ect, ect.

Al nieuwsgierig? kom dan gerust iedere dag even op mijn blog kijken.
Ps, wist je dat.....
volgende week de inkleur cursus begint en er nog 1 plekje vrij is? Je komt dan 3x een avond bij mij thuis en dan leer je inkleuren met verschillende aqua markers en op verschillende papiersoorten om zo zelf een keuze te kunnen maken wat jou het meest handigd en waar je dan mee verder kunt.
Meer weten? klik hier of stuur mij een mailtje

Tot morgen
Vrolijke Freubel groetjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten