vrijdag 1 mei 2015

YCCI alweer de 4de creatie

http://carooskaartjes.blogspot.nl/2015/05/you-can-create-it-nl-4.html
16 april viel alweer voor de 4de keer een verrassingspakketje op de deurmat.
En dan.... Ik pak het uit en leg het op de eethoektafel. Door mijn hoofd spookt dan "wat kan ik hier nu weer van maken."Het is iedere keer weer een behoorlijke uitdaging om wat anders te bedenken en om me zoveel mogelijk bij het pakket te houden, ik wil niet teveel toevoegen. Deze keer heb ik alleen het Real Red toegevoegd om het een beetje meer pit te geven, de rest is allemaal van het pakketje.
Ik vind het erg leuk wanneer je hieronder een opmerking achterlaat met wat je ervan vind.
Alvast bedankt!




3 opmerkingen:

  1. Hallo Tryntsje,
    Het is je gelukt hoor, om er weer een mooie creatie van te maken, die afwijkt van alle andere inzendingen. Heel mooi geworden. Wens je een fijn weekend:)
    Groetjes uit Lemmer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie creaties! Super met dat rood erbij, inderdaad wat meer pit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer erg leuk geworden, zeker door de toevoeging van dat heerlijke rood...mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen