maandag 16 februari 2015

Around the World Stampin'Up! #35 TOP 3

http://aroundtheworldstampinchallenges.blogspot.nl/2015/02/aw35-colors-couleurs-colores.html


Een kleuren challenge, het cardstock heb ik in iedere kleur in huis maar van de inkt alleen de Blushing Bride, moet lukken toch.... Met een idee in het hoofd aan de slag en al heel wat in elkaar geknutseld maar dan ....nee dit is het niet. Ik wil een smalle lange kaart en dat wat ik in elkaar heb gezet vult de hele kaart, past dus niet. De radertjes beginnen weer te draaien en alles moet toch anders, het formaat van de kart hetzelfde. Nu gebruik ik een embossing folder als achtergrond stempel, randen wat oud gemaakt met Crumb Cake, een strook erover en tekst links en rechts een vierkant, blaadjes en de prachtige Vlinder uit de voorjaarscatalogus. Ik ben er blij mee, wat vind jij ervan?

Vind je mijn creaties leuk, volg mij dan door hier rechts naast lid te worden van mijn blog.
Volg je me liever via FaceBook klik dan hier en klik daar op "Vind ik leuk"
Bedankt voor je bezoek en tot de volgende keer.

Update!
Met dit kaartje heb ik de TOP3 gehaald.
Klik op het TOP 3 logo om te zien wie er nog meer gewonnen hebben.

http://aroundtheworldstampinchallenges.blogspot.nl/2015/02/top3-aw35.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten