zondag 12 oktober 2014

Match the Sketch 41

Weer een heerlijke freubel middag gehad. Een kaartje voor de challenge weer naar tevredenheid in elkaar gezet. Wat ben ik toch blij met mijn Gorgeous Grunge set
http://matchthesketch.blogspot.nl/2014/10/mts-sketch-041-give-it-try.html

 Voor deze toch eenvoudige kaart heb ik 3 stempelsets gebruikt en 3 kleuren inkt. Cardstock heb ik dezelfde kleuren als de inkt gebruikt en Whiper White cardstock. 1 Punch heb ik uit de kast gehaald en natuurlijk begint ieder kaartje met de Trimmer.






5 opmerkingen:

  1. heel mooi, maar mijn kleuren, vele treden en veel succes in de wedstrijd schets bedankt voor. lg fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Deine Karte gefällt mir richtig gut. Viel Glück bei der Challenge
    LG
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tryntsje
    Deine Karte finde ich sehr schön. Vor allem die Farben.
    Viel Glück bei der Challenge
    LG Nachteule

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo,
    die Farbkombination ist traumhaft. Gorgeous Grunge mag ich auch sehr gerne!
    LG Susanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tryntsje weer sta ik versteld en denk hoe bedenkst ze de combi , tsja als ik het af zie denk ja dat is leuk.. Had ik deze inspiratie maar.

    BeantwoordenVerwijderen