donderdag 26 mei 2016

Bloghop Team Utopia

Welkom bij de bloghop van "Team Utopia"! Wanneer je er nog niet goed voor zit, koffie of thee hebt staan binnen handbereik, dan raad ik aan om dat eerst even te doen.
.................................................................
.................................................................
.................................................................
.................................................................
Gedaan? Dan kun je nu beginnen met deze geweldige bloghop van 31 onafhankelijke demonstratrices welke ieder creaties laten zien, gemaakt met spik splinter nieuwe stempelsets, welke allemaal terug te vinden zijn in de nieuwe annual catalogus van Stampin' Up!

Vanaf 1 juni kan hieruit besteld worden. Het doel van deze bloghop is om jou te inspireren!

Laat gerust een reactie achter bij de dames want ze hebben hard hun best gedaan om er weer wat moois van te maken.

Helemaal onderaan dit bericht vind je de lijst met alle deelnemende dames en wanneer je op hun naam klikt kom je direct bij de gekozen persoon. Wil je absoluut niets missen dan klik je op de button volgende en dat doe je op ieder blog. Uiteindelijk zul je dan terug komen op mijn blog en heb je alles gezien. Wil je nog even terug naar het vorige blog dan klik je op vorige en kun je die creatie nogmaals bewonderen.

Heel veel HOP plezier en vergeet niet  te laten weten wat je er van vond!

Genoeg gebabbeld! Ook ik heb een projectje in elkaar weten te zetten
De basis van dit project maakte ik tijdens een SOL (Scrap OnLine) van Tiets. Ik heb er alleen een hoesje omheen gemaakt en natuurlijk geheel naar eigen idee aangekleed.
Als set heb ik gekozen voor "Sitting Here" nr.141589. Dit is een Photopolymeer set met 14 stempels en kost €21,- je vind hem terug op pagina 100 van de nieuwe catalogus.
Ook de set "Layering Love" nr.141965 is gebruikt bij dit projectje. Deze set staat op pagina 71 en is verkrijgbaar als rubber stempel set op hout (W €25,-) maar ook clear (C €19,-) deze set bestaat uit 6 stempels.


Mijn bedoeling is geweest om jou zoveel mogelijk mogelijkheden te laten zien met de set "Sitting Here" Daarom laat ik op de 4 kaartjes in het boekje allemaal verschillende toepassingen zien.

Kaartje 1
Hier heb ik eerst de schommel gestempeld en vervolgens ook een masker gemaakt van deze schommel. Met het masker op de schommel heb ik de boom gestempeld en ook daar een masker van gemaakt en over de boom geplakt. De zon/maan in een geponst rondje en ook die op zijn plaats geplakt. Maskers allemaal gemaakt met post-it tape. Vervolgens met een dauber de grond gemaakt met Sahara Sand en de lucht met Sweet Sugarplum. het kussen op de schommel eerst een beetje bewerkt met de chalk marker en daarna met Dapper Denim. De rest van de schommel alle lijnen overgetrokken met de chalk marker zodat het wat zachter wordt. De boom ook met de daubers kleur gegeven. De tekst is met witte heat emboss gedaan en de zon/maan met de Wink of Stella clear ingekleurd.



Kaartje 2
Eerst het poesje gestempeld en een masker overheen gemaakt. Met 2 stukjes post-it tape de witte delen afgeschermd en daarna de verschillende kussentjes gestempeld. Met een dauber en de Sweet sugarplum en Flirty Flamingo de kleur aangebracht. Alle maskers verwijdert en de tekst van Layering Love in Sweet Sugarplum gestempeld.









Kaartje 3
Begonnen met de hond en daar weer een masker voor gemaakt. ook een aantal maskers van de kussens gemaakt. Door iedere keer na het stempelen een masker over de afdruk te plakken wordt de stapel kussens steeds dikken en komen de volgende kussens er mooi onder te liggen. Met de chalk marker alle vormpjes ingekleurd en heel goed laten drogen. Vervolgens weer met een dauber en de kleur Dapper Denim de kaart kleur gegeven. De tekst Happy Day met witte emboss poeder gedaan. Deze tekst komt an de set Perfectly Wrapped.







Kaartje 4
En omdat ik toch al lekker bezig ben met maskers ben ik nu ook nog met de bloemen in pot aan de slag gegaan. De bloemen meerdere keren gestempeld met behulp van 2 maskers. Dit heb ik ingekleurd met de blenderpen. De tekst Thanks to You komt weer uit de set Perfectly Wrapped. Met een beetje Wink of Stella en een paar Sequins was het kaartje af.










Als bonus nog even dit kaartje welke ik als eerste maakte met deze set. Hier heb ik gekleurd met Stampin' Up! inkt en de aqua marker en ook met de Copics.
Wanneer je dit combineert moet je wel in de gaten houden dat je het juiste Card Stock gebruikt, geschikt voor of water verven of inkleuren op alcohol basis. De blaadjes aan de bovenkant van het kaartje is een stempel uit de set Lovely as a Tree. Dit is een set die meegaat naar de nieuwe catalogus en je vind hem op pagina 130.
Dit was mijn bijdrage aan deze "Team Utopia" bloghop. 
Wanneer je op de button "Volgende" klikt kom je bij Yvonne Leferink. 
Wil je kijken bij Jolanda Stokvis dan klik je op de button "Vorige"

Vrolijke Freubelgroetjes
www.stampinyvonne.blogspot.comhttp://cardsandcraftworld.blogspot.nl/



Alle Deelneemsters van de "Team Utopia" Bloghop


1
Tryntsje van Duren  << Hier ben je nu!
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

27 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie aftrap van deze bloghop. En zoveel projectjes ook. Stuk voor stuk mooi om te bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit er helemaal klaar voor en hoe kun je beter beginnen dan bij jou,
    Super mooi gemaakt en zo compleet.
    Geeft weer heel wat inspiratie van een set die ik niet echt zo zag zitten.
    Top, dank je wel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Tryntsje,

    Wat een prachtige blog. Ik ben blij dat ik aan deze bloghop meedoe. Ik ben helemaal verliefd op dat schattige schommelbankje en weet nu zeker dat het mijn volgende stempelset gaat worden waar ik mee aan de slag wil.
    Veel plezier vandaag.
    Groetjes Jacqueline Higler

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Tryntsje, wat een prachtig project!!! Geweldig! En je hebt de bloghop zo goed geregeld, hartelijk dank daarvoor.

    Groeten,
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi mapje heb je gemaakt, erg leuk, wat een werk! Maar dan heb je ook wat...leuke voorbeelden gemaakt met de set...groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat veel voorbeelden , erg leuk , vooral je maskeren , en kleur gebruik zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een werk! Ziet er fantastisch uit! Deze set zou niet mijn eerste keus zijn, maar jij zorgt ervoor dat ik toch weer ga twijfelen over mijn wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi om zoveel echt verschillende voorbeelden met een stempelset te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie voorbeelden, hier leer ik veel van

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh deze is echt super mooi geworden zeg !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een werk, maar wat een prachtige uitvoering!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke set toch, maar veel verkopen, deze set staat echt op mijn wensenlijst. Leuke variaties

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi! Ben ook volger van je geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend leuk idee zo'n bloghop! :D

    Koffie was ook een goede suggestie, smaakt prima na het avond eten tijdens de bloghop :D

    Ik vind je voorbeelden erg leuk om te zien.

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk boekje, vele uurtjes werk lijkt me maar het resultaat is dan ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow Tryntsje wat een mooie creatie heb je gemaakt, echt SUper!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jij bent op meerdere fronten lekker bezig geweest Tryntsje. Wat een gaaf boekje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige creaties weer Tryntsje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Na een avondje en ochtendje bloghoppen kom ik weer hier terecht, helemaal vol inspiratie (en een vol wensenlijstje).

    Helemaal leuk!

    Dankjulliewel dames voor deze leuke inspirerende bloghop! :D

    Liefs, Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterend bouwwerk heb je gemaakt T! En ook je kaartjes serie is prachtig, je hebt me aan de twijfel gebracht. Zoveel moois deze catalogus! Fijn weekend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi Tryntsje!! En bedankt voor een super leuke hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je bent heel wat uurtjes zoet geweest zo te zien. Een mooie start van de bloghop!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lovely! Thanks for the inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Tryntsje, super gedaan met een fantastisch resultaat. Je bent een echte creatieve duizendpoot:)

    BeantwoordenVerwijderen