dinsdag 1 september 2015

Nieuwe Herfst/ Winter Catalogus

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2015%20Holiday%20Catalog/20150901_HolidayMini_en-UK.pdf
Eindelijk is het dan 1 september en mogen we onze geweldige nieuwe Catalogus met jullie delen. Klik op de afbeelding hierboven om de catalogus door te bladeren. Zou je hem graag in het echt hebben laat het mij dan even weten.
Er staan zoveel mooie stempels in dat ik zelf aardig heb zitten wikken en wegen welke ik als eerste zou bestellen.
En uiteindelijk heb ik een keuze gemaakt omdat ik daar eerst workshops mee wil geven.
Wat jullie van mij kunnen verwachten de komende maanden?
Ik ga iedere maand een workshop organiseren met een leuke nieuwe set. We maken daarmee een kaart met envelop, een doosje en nog iets anders. Hou mijn FaceBook pagina en mijn blog in de gaten en zorg dat je op tijd een plekje reserveert want VOL=VOL!













Nu ben ik nog druk met de voorbereidingen maar binnen 2 weken kun je je al inschrijven voor weer een gezellige avond knutselen met de nieuwe materialen van Stampin' Up!. Met welke set ik de eerste Workshop ga werken weet ik nog niet, ze zijn allemaal zo leuk. Dus heb je een suggestie dan hoor/ lees ik het graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten