vrijdag 19 september 2014

SU-per-Challenges *54 and Around the World Stampin 25




http://aroundtheworldstampinchallenges.blogspot.nl/2014/09/aw25-and-gift-et-un-cadeau-y-un-regalo.htmlhttp://su-per-challenges.blogspot.nl/2014/09/challenge-54-thema-envelope-punch-board.html

De SU-per Challenge is deze keer een creatie met de Envelope Punch Board. De AW challange is "Thanks"
En ik wilde natuurlijk niet gewoon een envelope of leuk doosje maken want dat heb ik al zo vaak gedaan.
Ik kreeg een link doorgestuurd en daar gingen de creatieve radartjes bij draaien want dat kon ik heel goed met de EPB maken. Ik vind dit zelf een geweldig idee om naar iemand te sturen want het is echt een verrassing wanneer je hem open doet, geweldig om iemand te bedanken of voor een verjaardag.

Helaas is het filmen mij niet gelukt dus hoop ik dat de foto's duidelijk aangeven wat er eigenlijk gebeurd.
Het flopje houd de kubus plat en wanneer je het opent dan springt de kubus eruit. En echte verrassing.
Ik heb hier de stempelset Four Feathers gebruikt van Stampin' Up! en ook de DSP en cardstock, De embossingmal komt van de Clearence Rack







Wil je deze ook graag eens maken maar je weet niet hoe? Laat het mij weten en ik stuur je een beschrijving en patroon via de mail.

8 opmerkingen:

  1. Wat grappig zo'n springkubus. Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie uitwerking van de uitdaging bij SU-per Challenges, mooi gemaakt!
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gedaan ! Bedankt voor het meedoen met SU-per Challenges !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk setje geworden, knap gebruik gemaakt van de Punchboard.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ge-wel-dig!!! Echt een super-vondst! En ik vind jouw uitvoering echt fantastisch mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful! Thank you for your participation :-)

    BeantwoordenVerwijderen